1 – Ik ben mijn kaartje kwijt?
- Via de pagina NAW-gegevens kun je tickets opnieuw verzenden. Mocht dat niet lukken, dan adviseren we je om te kijken in junkmail (spam) of om te zoeken naar Ik Ben Aanwezig in de inbox. Niets gevonden? Dan verwijzen we je naar ikbenaanwezig.nl/ticketskwijt.
2 – Hoe krijgt je als bezoeker toegang tot je kaartje? Moet je deze printen?
- Je ontvangt in de mail een link naar de ticketpagina die toegang geeft tot de ticket(s) met QR-code, welke direct scanbaar is vanaf je mobiele telefoonl. Het is mogelijkl om deze vanaf in PDF formaat te downloaden en vervolgens te printen, maar dit is niet per sé nodig (denk ook aan het milieu). Elk afzonderlijk ticket, en dus elke afzonderlijke QR-code is geldig voor één persoon.
3 – Ik ben als bezoeker verhinderd om te komen, kunnen kaartjes geannuleerd worden?
Er zijn meerdere mogelijkheden:
3.1 – Verkoop via ticketswap
- Bij Ik Ben Aanwezig willen we ervoor zorgen dat de doorverkoop van tickets eerlijk, veilig en eenvoudig verloopt. Dankzij onze samenwerking met TicketSwap en hun SecureSwap-technologie kunnen we dit garanderen. SecureSwap zorgt ervoor dat doorverkochte tickets automatisch en veilig worden vervangen door nieuwe, geldige tickets zodat bezoekers en organisatoren geen risico lopen op vervalsing of dubbele toegang. https://ikbenaanwezig.nl/samenwerking-tussen-ik-ben-aanwezig-en-ticketswap/
3.2 – Neem contact met ons op
- Een ticket is een tijdsgebonden product waarbij geen verplichting geldt om de ticketgelden terug te storten, maar neem gerust contact op. Wij zullen in bepaalde situaties mogelijk wel het geld terugstorten. Bel of app Podium1390 op telefoonnummer 0642894719 of mail naar podium1390@gmail.com.
4 – Ik heb mijn ticket gekocht met verouderde Facebook gegevens. Wat moet ik doen?
- Om snel antwoord te krijgen stuur je een berichtje via Facebook Chat inclusief een afbeelding van de betaling (screenshot bankafschrift) en het gewenste mailadres. Na controle sturen wij de tickets opnieuw op het gewenste mailadres.
5 – Welke betaalmogelijkheden zijn er voor het kopen van tickets?
- Tickets kunnen online betaald worden met: iDeal, Creditcard, PayPal, Klarna, KBC/CBC Payment Button, Belfius, Bancontact. Aan de kassa is cashgeld ook mogelijk.
6 – Wat zijn de kosten voor een refund (terugbetaling)? (Zie onder punt 3 en hieronder)
- Er is een aantal scenario’s te bedenken waarbij je kan vragen om een refund. Als wij als organisatie een evenement annuleren krijg je het volledige bedrag terug inclusief transactie – en servicekosten.
- Wanneer wij je uit coulance het geld terug geven, bijvoorbeeld als je bent verhinderd om een bijzondere reden, dan krijg je de transactie- en servicekosten niet teruggestort. Je kunt ook proberen om via https://ikbenaanwezig.nl/samenwerking-tussen-ik-ben-aanwezig-en-ticketswap/ je kaartje door te verkopen.